reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Monika Chybová

Monika Chybová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Novinár, redaktor, publicista, proste človek, čo dokáže urobiť slušné PR :) a kto neverí, môže si osobne preveriť ;) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Očkujú nás proti láske?

Monika Chybová

Očkujú nás proti láske?

Je ešte na svete viac dobra, alebo už zla? Sme už voči láske a súcitu rezistentní? Ostala už empatia len v slovníku cudzích slov? Prechádza už závisť a nenávisť do nás v materinskom mlieku?

  • 31. jan 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 13
Rodina je základ

Monika Chybová

Rodina je základ

A nie je to len fráza, ani nemám na mysli tú klasickú definíciu základného kameňa spoločnosti. Myslím tým základ pre každého jedného z nás. Pre našu psychiku, náš vnútorný svet.

  • 3. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Prepáč, už sa nestretneme

Monika Chybová

Prepáč, už sa nestretneme

Ponáhľam sa, zlatko, zavoláme si a dáme kávu! Veď hej, tak dlho sme sa nevideli, že by sme sa už mali konečne stretnúť! Ak mi do toho nič nepríde, o dva týždne by som mala mať čas... Počkaj, možno už aj budúci. Možno... Možno nikdy.

  • 30. jún 2014
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 0x
  • 15
Zaslúžila som si to

Monika Chybová

Zaslúžila som si to

Ďakujem, mami, zaslúžil som si to. Týmito slovami ma nedávno zaskočil môj šesťročný syn. Pri pohľade do jeho večne šibalských očí mi bolo jasné, že to myslí vážne a ja som sa v sekunde cítila zahanbene.

  • 24. jún 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Malá škola (typov) parkovania

Monika Chybová

Malá škola (typov) parkovania

Ako som sľúbila, dnes pár postrehov o parkovaní. Neviem, ako to učili v autoškole vás, ale ja sa to učím dodnes. Nieže by som to nevedela, ale učim sa parkovať pri tých, ktorých to zrejme v tej autoškole vôbec neučili, alebo sa držia hesla – hlavne, že ja som chytil flek!

  • 22. feb 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
reklama
Mami, prečo nadávaš?

Monika Chybová

Mami, prečo nadávaš?

Hmm, prečo vlastne? Dobrá otázka. Pretože ma denne na cestách vytáča arogancia a egoizmus. Nieže, by len tam, ale keďže denne trávim nejakú tú chvíľu za volantom a mám zodpovednosť aj za životy mojich detí, ktoré vozím, uvedomujem si tam tú bratskú (ne)lásku akosi viac.

  • 19. feb 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu